Po tom všem srovnávání s Call of Duty ze strany EA by leckdo čekal, že ho s Battlefieldem 3 budou chtít napodobit i ve ždímání značky vypouštením nového dílu pravidelně každý rok. Překvapivě se tak ale nestane.

"Cílem EA není vydávat novou hru Battlefield rok co rok. Potřebujeme více než rok času na vytvoření takové hry, co by se hráčům líbila," řekl producent Patrick Bach magazínu GamerZines. Pokud by nový díl BF měl vycházet každý rok, znamenalo by to podle něj, že by tím museli pověřit jiné studio, ale pak by nad ním studio DICE ztratilo kontrolu, což nechce.

Zjevně tím naráží na Call of Duty (liché díly od Treyarchu a sudé díly od Infinity Ward) nebo na Need for Speed od Criterionu a Black Boxu. Existuje však i jiný model, aplikovaný na Assassins Creed, kde má každý díl pod palcem montrealské studio UbiSoftu a obsah pro něj vytváří pět dalších poboček firmy.

"EA by nás nikdy nenutilo k pokračování každý rok, protože by tím mohlo celou značku zabít. U Battlefieldu 3 to budeme řešit tématickými přídavky, jako byl Vietnam pro Bad Company 2," dodal producent hry. Nezmínil ale jinou věc a to že každoroční pokračování, například pět let za sebou, doslova přesytí trh danou sérií a ta se pak neprodává i navzdory vysokým hodnocením v recenzích, což je případ právě NFS.

Reklama