Odhalení multiplayer módů v Halo Reach

Halo variace na osvědčenou klasiku.

Pravděpodobně jedna z největších pecek letošního podzimu, Halo Reach, se kvapem blíží a a tak přichází multiplayerová beta. Ta se v minulosti (Halo 3) osvědčila a vývojáři tak opakují stejný postup. Do vydání zatím času dost a již za pár dní budou moci hráči začít bláznit na nových mapách s novým arsenálem. V betě budou k dispozici tyto módy:

Headhunter - variace na starý dobrý Capture the Flag. Místo vlajek tu jsou lebky, kterou každý hráč po smrti zanechá. Jiný hráč může tuto lebku sebrat a utíkat s ní do zóny, kde ji může uložit. Poté dostane bod. Aby to nebylo málo, tak tato zóna se neustále pohybuje po mapě.

A aby to bylo zajímavější, hráč může nést najednou více lebek. Lze tedy nasbírat například deset lebek (nijak vás nezpomalují, ani jinak neovlivňují hratelnost) a skórovat tak deset bodů. Vtip je v tom, že počty přenášených lebek se zobrazují každému nad hlavou. Čím více lebek tedy máte, tím spíše po vás půjdou všichni nepřátelé. Pokud máte lebek deset a více, zobrazíte se každému na mapě coby blikající hvězda, nebo-li VIP waypoint a všichni jdou jen po vás.

Stockpile - v tomto módu soupeří dva týmy o zabrání čtyř neutrálních vlajek na mapě. Ty se na mapě generují náhodně na vybraných místech. Body nedostanete okamžitě po zabrání vlajky, ale až po jedné minutě. Vlajky generují skóre každou minutu (ve skórovací zóně) a když ji po vaší zóně nese nepřítel, bod se přičte vašemu týmu. Za deset minut se tedy přiřadí deset bodů.

Podle vývojářů je tento mód velmi intenzivní především ke konci odpočtu. Když vidíte, že vám zbývá deset vteřin a vlajky jsou v pohybu, děláte co můžete, aby byly na vašem území. Také záleží na rozdělení rolí, zbraní a vybavení v týmu. V betě se často stávají situace, že se hráči mezi sebou střílejí, zatímco jeden člověk nenápadně utíká s vlajkou do vlastní zóny.

Generator Defense - tento mód hodí dle slov vývojářů do jámy tři Sparťany proti třem Elitním. Elites se snaží zničit tři generátory dříve, než vyprší čas, zatímco Sparťané se je snaží bránit. Tento mód prý těží z rozdílnosti jednotlivých stran - Elites jsou vysocí, rychlejší a mají mnohem lepší uzdravování, stejně jako jsou snadnější terče a Sparťané mají výhodu lépe bráněné pozice.

Sparťané mohou navíc generátory “uzamykat” - hráč přijde ke generátoru, zmáčkne “X” a generátor se stane na 30 vteřin nezničitelným. To se může zdát dlouho, ale v pětiminutovém intenzivním boji, kdy musíte bránit tři generátory, to není moc. Jakmile uzamčení vyprší, následuje několikvteřinový cooldown, než se bude moci provést další uzamčení. Tento mód je pouze pro šest hráčů - tři na každé straně. Taktika a týmový duch jsou tedy nutností.

Invasion - šest proti šesti na obrovských mapách se spoustou vozidel. Nic moc jiného zatím nevíme, Bungie tento mód tají. Invasion by se měl odehrávat ve více fázích, s důrazem na intenzivní souboje vozidel, vznášedel a celého vozového parku.

Beta Halo Reach začíná již třetího května se všemi těmito módy. Pozvánka ve formě odkazu přímo z hlavního menu ODST se zpřístupní zřejmě všem majitelům originálky ODST právě toho třetího května.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna