U natáčení pátého podcastu jsme se sešli jen tři, což ale průběhu nijak nebránilo - naopak. Pátý podcast je zatím ten nejdelší a to i po poměrně radikálním střihu.

Tentokrát se kormidla ujal pro změnu Michal a popovídal si společně s Alešem a Adamem hlavně o střílečkách.

Začalo se tedy aktuálním třetím dílem Resistance (01:16) - klukům se Resistance moc nelíbilo a všeobecně celou sérii považují spíše za lepší průměr. Souhlasíte? Z Resitance jsme nečekaně skočili na výživnou debatu o všech třech dílech Uncharted (09:36). Proč se jedná o tolik přeceňovanou a nadhodnocenou herní sérii?

Michal se pak krátce vrátil k tupému a průměrnému Bodycountu (16:27), který plynule přešel na téma proč nás dnešní střílečky moc neuspokojují. Aneb proč všichni kopírují Call of Duty?

Krátce jsme probrali také nemožnost střílení civilistů v Battlefield 3 (30:22), kdy se Michal ukázal jako nejhodnější hráč pod sluncem, který by ani mušce neublížil. Na to přišel Dead Island (35:37), kdy Michal odhalil své druhé já a nadšeně vyprávěl o rozsekávání zombíků na kousky.

Po stručném Warhammer 40k: Space Marine (39:12) a mini debatě o tom, zda chceme hrát tu horší stranu (39:59), jsme se vrhli na některé čtenářské dotazy (42:27).

Dostali jsme se sice jenom k několika dotazům, ale zato jsme je rozebrali velmi výživně. Z našich odpovědí se dozvíte plánované podcastové hosty, jak se díváme na nutnost herních firem vytahovat z hráčů peníze, jak se nám líbila Mafia 2, co říkáme na 2K Czech, herní vlastenectví, českou herní tvorbu a na roztříštěnost české herní novinářské scény.

2

Pokud byste se nás chtěli na něco zeptat, neváhejte. Otáku nám můžete položit v diskuzi pod tímto článkem, na redakčním emailu redakce@eurogamer.cz, na Twitteru i na Facebooku. Na všech těchto kanálech samozřejmě uvítáme i vaše připomínky, nápady, návrhy či kritiku.

Reklama

O autorovi