Doposud se mělo za to, že hlavní vývojovou platformou pro Battlefield 3 bylo PC, které z toho těžilo a nastavilo i díky tomu nové standardy grafiky, které donutí k upgradu počítače. Ale v posledních měsících před vydáním se zvedaly určité pochybnosti, když některé nové trailery vypadaly trochu hůře než ty první nebo když destrukce budov v nich nebyla tolik propracovaná, protože trosky převážně zakrýval černý kouř.

Nyní šéf vývoje Karl-Magnus Troedsson ze studia DICE přiznal, že v průběhu zrodu BF3 se jejich priority změnily: "Uprostřed vývoje jsme to přehodnotili a prioritně se soustředili na konzolové verze Battlefieldu 3, abychom zajistili, že všechny verze jsou včas připraveny na vydání."

Tvůrce nikterak nezakrývá, že PS3 verze nevypadá oproti té pro PC na nadupaném stroji tak dobře. "Ale když BF3 porovnám s ostatními hrami pro PS3, včetně těch našich předešlých, musím konstatovat, že jsem velmi potěšen výsledkem," dodal Troedsson z DICE.

Doporučujeme náš článek na téma "Je vaše PC připraveno na Battlefield 3?".

Reklama