Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Plány Take 2 bez zmínky o GTA či Mafii 3

XCOM v zimě, Spec Ops nejdříve za rok.

Z pohledu koncového hráče jsou z konference Take 2 pro investory nejzajímavější upřesněné termíny: The Darkness II už na 4. října, XCOM na období leden-březen 2012, BioShock Infinite po dubnu 2012, ale ne později než o Vánocích 2012, a konečně Spec Ops: The Line někdy mezi dubnem a zářím příštího roku, což je značný odklad, byť nijak překvapivý (hra ani nebude ukazována na E3).

Take 2 potvrdili, že Max Payne 3 a Agent (pořád PS3 exkluzivita) jsou stále ve vývoji, tzn. nejsou zrušené. Nemají k nim momentálně žádné detaily ke zveřejnění, což víceméně vylučuje jejich příchod ještě letos. Od Duke Nukem Forever vydavatel očekává dosažení zisku a plánuje uvést své sportovní série i nějaké online hry na asijský trh.

Ani slovo bohužel nezaznělo o spekulovaném GTA V ani o zatím stále ještě nepotvrzeném třetím pokračování české Mafie. Jinými slovy, Mafia 3 díky tomu stoprocentně nevyjde dříve než na podzim 2012 (do kdy známe plány Take 2). Její druhý díl ani nebyl jmenován mezi hlavními dojnými krávami Take 2 za fiskál 2011 (1.4.2010 -31.3.2011), narozdíl od vypíchnutých Borderlands, Civilization a GTA, avšak na toto ignorování Mafie na všech konferencích Take 2 si už pomalu zvykáme.

Protože jsou nadšeni z odbytu Red Dead Redemption (nyní celkem přes 8,5 milionu kusů, a daří se i krabicové verzi DLC Undead Nightmare) a hodně si slibují od aktuálního L.A. Noire (byť spolupráci s externími studii jako Team Bondi si příště hodně rozmyslí "případ od případu", aby se neopakoval předlouhý vývoj), musí je těšit, že celý managment Rockstaru prodloužil pracovní smlouvu (včetně bratrů Houserových), z nichž mnozí jsou v této firmě přes deset let.

Tržby Take 2 pocházejí z 61% ze Severní Ameriky a zbytek světa je zastoupen jen 39 procenty. Co se týče poměru mezi jednotlivými konzolemi, v uplynulém roce byly téměř vyrovnané - X360 vygeneroval 40% příjmů a PS3 39%. Oproti tomu PC jen 9 procent a Wii 5 procent.

Read this next