Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Portal 2 měl být prequel z 50. let

A neměly tam být vůbec portály.

Původní idea toho, jak měl vypadat Portal 2, byla dost odlišná od výsledku, který tento týden vyšel. Portal 2 se měl podle prvních plánů Valve odehrávat v 50. letech - tedy dávno před událostmi z první hry. A neměly v ní být vůbec žádné portály.

Informace vychází ze speciální aplikace, která vyšla pro iPad The Final Hours of Portal 2, a která mapuje vznik hry ve stylu menší digitální knihy plné obrázků, videí, animací a dalších věcí.

Valve na hře pracovalo zhruba pět měsíců v roce 2008 a byla postavená na nové idee, ze které byli všichni nadšení. Tedy až do doby, než přizvali první testovací hráče, aby si hru zahráli - a ti byli naštvaní, že tam nejsou portály, že tam není Chell, a že tam není ani GLaDOS.

Projekt měl kódový název F-Stop a známý herní novinář Geoff Keighley, který za digitální knihou stojí, dostal zákaz prozradit, na jakém nápadu byla hra postavena. Což tak nějak naznačuje, že se ho ve Valve jen tak nehodlají vzdát a možná nám časem představí nějakou novou hru podobně originální jako je Portal.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Portal 2

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments