Přenesení postavy do DA: Awakening

Další informace o datadisku Dragon Age.

Rozhodli jsme se trošku prošmejdit internet a získat pár praktických informací k prvnímu velkému datadisku do hry Dragon Age s přízviskem Awakening. Zde je pár zajímavých informací v bodech:

Jak už možná víte, ke spuštění přídavku Awakening bude potřeba, abyste měli původní hru. Pokud ovšem máte krabicovou verzi Dragon Age a datadisk byste rádi v digitální verzi (např. ze Steamu), nebude fungovat. Digitální verze datadisku je striktně určena k digitální verzi, krabicová zase ke krabicové.

Do hry můžete implantovat svou postavu z původního Dragon Age, nebo začít znovu jako Šedý strážce z Orlais. Když dáte v hlavním menu při výběru nové hry Awakening volbu importování postavy, dostanete možnost vybrat si z více dřívějších charakterů, jež chcete použít. Také si můžete vybrat specifickou uloženou pozici (vlastně dost podobně jako import postavy z jedničky do dvojky Mass Effect).

Veškeré schopnosti vám zůstanou podle uložené pozice, kterou jste importovali. Schopnosti můžete v Awakening změnit, pokud si u Herrena ve Virgil's Keep koupíte takzvaný Manual of Focus za šest zlatých. Zůstanou vám také všechny vaše původní předměty, ale pozor - importovat nelze žádné předměty ze stahovatelných přídavků! Ty byly podle Bioware určeny pouze pro původní hru.

Ze starých známých se v Awakening vrátí trpaslík Oghren - ten bude hrát zásadní roli. Potkat můžete také Loghaina, Wynne a Alistaira, vše dle vašich rozhodnutí v původní hře.

I v datadisku budete moci novým společníkům dávat dárečky.

Z původní hry se do Awakening nepřenášejí romantické vztahy, ale ani nemůžete navázat žádné nové.

V Awakening bude 6 nových specializací - dvě pro každou skupinu. Všichni mágové navíc dostanou možnost vylepšovat si dvě nové řady kouzel, což v kombinaci se specializemi znamená celkem 24 nových kouzel.

Pro třídu Rogue a Válečníky přibude ve hře 32 nových talentů.

Američanka se převlákla za Milese Moralese ze Spider-Mana

Hry se už prodalo více kusů než The Last of Us 2 či Ghost of Tsushima.

F1 2021 s podporou 120 fps

A pro raytracing musíte mít GeForce RTX 2060 či Radeon RX 6700 XT.

- komentáře (10)