Přídavky v den vydání nejsou zlo, říká Gearbox

Záleží na výrobních procesech a době jejich dokončení.

Vydání jakékoli hry se drží přesných postupů. Na vývoji se pracuje dlouho, ale když vývojáři hru odevzdají do výroby, ztrácejí nad ní jakoukoli kontrolu až do dne, kdy vyjde. Producent Gearboxu Sean Reardon je poměrně nešťastný z toho, že široká komunita hráčů těmto postupům nerozumí. DLC, jak říká, totiž není vždy zlo.

"Dejme tomu, že hra bude pět týdnů v certifikačním procesu, než vyjde. Když se objeví v den prodeje přídavek (DLC), znamená to, že i když už vývojáři k ní neměli přístup, udělali kus práce navíc. DLC v den vydání je prostě něco jiného než pouhé odemknutí něčeho už zahrnutého na disku s hrou. To se jen někdo rozhodl, že bude chtít další peníze za obsah, co už byl hotov, když hra šla do výroby, ale měli jste ho správně dostat už na disku spolu se základní hrou."

Sean Reardon tím určitě naráží na kontroverzi okolo Street Fighter vs Tekken a obhajobu Capcomu.

Sám má práci na DLC rád, je podepsaný pod DLC pro první Borderlands. Podle Kotaku tlačí na celý tým, aby Borderlands 2 vyšlo jako kompletní hra a aby přídavky vyráběli až později.

Reklama

Související obsah

Oficiálně: God of War PC je realitou

Právě se stalo - detaily, obrázky, trailer, termín.

O frakcích ze Starfield

Nový deníček s artworky.

Také na webu...

- komentáře (11)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna