If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč asi nebude Black 2?

A pár dalších střípků o Bodycount.

Včera jsme psali o oznámení FPS střílečky pro konzole Bodycount, na které pracuje Stuart Black, tvůrce starší konzolové střílečky Black z Xboxu a PS2. V obsáhlém rozhovoru s GameSpotem prozradil, proč Black 2 asi vůbec nebude.

"Když jsem odešel z EA, zastrčili ten projekt někam pryč a teď na něj padá prach," prozradil. "Hned po jedničce jsem na Black 2 asi čtyři měsíce pracoval, pouze předprodukční práce."

Prozradil také, že na Bodycount pracuje hodně lidí, kteří s ním spolupracovali na původním Blackovi. Takže jde skutečně o takové duchovní pokračování.

Stuart Black také trošku promluyvil o tom, o čem by měl být děj Bodycount. Odehrávat se bude v současnosti a žánr by měl být techno-thriller. Stuart Black děj přirovnává k seriálu Flash Forward - uvidíte kousek z budoucnosti, což ovlivní vaši přítomnost.

Hlavní devízou Bodycount bude stále singleplayer, ale důležitou součástí v příběhu bude i multiplayer, který bude dokreslovat vesmír. Podobně jako v Bioshock 2. "Protože jsme v singleplayeru tak zaměření na hlavní postavu, v multiplayeru můžeme příběhově rozšířit svět, ve kterém se hra odehrává."

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Bodycount

PS3, Xbox 360

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments