Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč nebude Elder Scrolls MMO?

Skyrim by neměl obsahovat tolik bugů.

Hry ze série Elder Scrolls by se bez debat nabízely pro zpracování do žánru MMORPG a spousta hráčů by si to i přála. Jinak to ovšem vidí šéf Bethesdy Todd Howard a jeho tým. Podle nich je prý lepší zážitek, když je skutečným hrdinou hráč sám a není tak jen jeden z mnoha.

"Já mám tenhle typ her prostě radši, stejně tak jako většina našeho týmu. Já nejsem ten MMO typ. Já MMO hry respektuju, sleduju je, ale nehraju je. Pro mě to působí reálněji, když jsem ten hrdina já a hra je kolem toho vystavěná," prozradil Howard na PAXu v rozhovoru pro Joystiq.

Šéf Bethesdy sice chápe, že by si spousta hráčů v takovéto hře přála nějaké komunitní prvky, ale pro něj už by to prý změnilo vyznění hry.

Pokud vás nepotěšil postoj Todda Howarda, potěší vás snad Pete Hines z Bethesdy, který tam zastává pozici viceprezidenta PR a marketingu. Ten totiž v rozhovoru s Games Industry naznačil, že Skyrim by měl být mnohem méně zabugovaný, než tomu bylo u předchozích her od Bethesdy.

"Jsem si bugů vědom a snažíme se s nimi vypořádat a to i designem. Když se ohlédnete zpátky, tak Fallout 3 byla neuvěřitelně stabilní hra. Rozhodně nebyla bez bugů, ale pro nás je rozdíl mezi kamenem, který se vznáší kousek nad zemí, což je technicky vzato bug a něčím, co způsobí pád hry, nebo poškodí uložené pozice," řekl Hines.

"Myslím, že do Skyrimu jsme zabudovali několik prvků, které tyhle věci pokrývají a snaží se to zlepšit. Faktem ale je, že je mnohem snazší vychytávat bugy a testovat lineární hru, než hru s otevřeným světem," uzavřel Hines.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

The Elder Scrolls V: Skyrim

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Adam Homola

Contributor

Comments