Remedy vysvětlují Alan Wake rozhodnutí

Za X360 verzí má být velikost studia. 

Oskari Häkkinen z Remedy přidal další řádky k dřívějšímu vysvětlení, proč že vlastně hra Alan Wake na PC nebude. A vyjádřil se též ke kritizované výmluvě na údajně větší konzolový komfort hraní u TV:

"Nikoliv, nechceme říci, že si PC hráči tuto hru nemohou dostatečně užít. Ale na rovinu, jsme velice malé studio, čítající 50 lidí. A z toho důvodu je pro nás rozumnější soustředit se jenom na jednu platformu. Aktuálně se tedy plně soustředíme na verzi hry pro Xbox 360 s tím, že nepřemýšlíme o budoucnosti."

Zdali v téhle budoucnosti bude někdy prostor i pro PC podobu Alan Wakea musí dle Häkkinena rozhodnout až Microsoft, který se zatím tváří neústupně. Takže hráči musí vzít zavděk konzolovou alternativou, která se dne 21. května objeví v Evropě na X360.

Reklama

Související obsah

Conarium pro konzole v únoru

Lovecraftovský horor.

Prý už se pracuje na remaku Resident Evil 3

+ další videa z dvojky, velikost.

Součástí Game Pass na Xboxu je Observer a Outlast

Také Dead Island: Riptide a Hello Neighbor.

Také na webu...

DoporučenoRECENZE Cesta k Černému moři pro Euro Truck Simulator 2

Na Balkáně není řízení kamionu taková brnkačka.

Hardwarový týdeník hráčů - 2/2020

Desktop od Razer, myš s joystickem či PC ve stylu Nintendo Switch.

Po třech dílech končí i restartovaný herní pořad New+

Příště to Bětka a Seznam zkusí zase s podcastem.

- komentáře (16)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna