Různé obtížnosti v Red Dead Redemption

Rockstar přidal dva nové stupně.

Snad aby vyhověli kritikům GTA IV, rozhodli se v Rockstaru, že do své nadcházející kovbojky Red Dead Redemption přidají dvě úrovně obtížnosti: obyčejnou a expertní.

Lišit se budou především způsobem míření: při obyčejné obtížnosti (Casual) budete mít k dispozici automatické zaměřování a také rychlejší sebeuzdravování. Při hře na normální obtížnost tu bude možnost nechat si kurzor automaticky sjet tam, kam je třeba protivníkovi mířit a na nově přidané obtížnosti Expert bude míření zase kompletně volné bez jakýchkoliv berliček.

Podle Rockstaru je to vůbec poprvé, co se v titulu s otevřeným herním světem objevilo několik stupňů obtížnosti. Sami si ale nejsou jistí tím, jestli to je dobrý krok. Co myslíte vy?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Death Stranding Directors Cut PC s upřesněným datem

+ cena za upgrade, HW nároky, přenos savů.

Mortal Kombat 12 vyzrazen přímo producentem z NetherRealm Studios

Fotka jeho stolu zahrnovala monitor, kde byl email s přísně tajným materiálem k MK12.

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna