Vedení EA neustále básní o tom, kterak se chtějí transformovat z výrobce her do role poskytovatele služeb. Jak dnes vysvětlili, jejich cílem je zaháčkovat si uživatele celoročně dávkovaným obsahem, aby nemuseli tolik utrácet za marketing pro získání si hráčů zpět při vydání každého nového dílu. Znamená to tedy konec her pro jednoho hráče?

"Singleplayer je často cestou, kudy se ke hře dostávají úplně noví hráči," odpověděl šéf EA John Riccitiello na dotaz analytika, jestli se kvůli převážně multiplayerovým hrám jako Battlefield nevykašlou na singleplayerové hry.

Uklidnění přinesl až prezident studií EA Frank Gibeau, který si myslí, že je potřeba mít ve hře obojí - jak singl, tak mulťák. Přičemž druhý jmenovaný typ hry je pro ně samozřejmě atraktivnější, protože dokáže zabavit zákazníka na 365 dnů v roce.

Reklama