Skyrim vypadá na PC a konzolích stejně

Tvůrci tvrdí, že rozdíly jsou nepatrné.

Cílem Bethesdy je, aby Skyrim vypadal na všech platformách téměř stejně, s minimálními rozdíly mezi PC a konzolovými verzemi. Šéf Bethesdy Todd Howard ale přiznal, že konzolím přece jen trochu pomáhají hráčské návyky.

„Když hrajete na PC, tak sedíte jen kousek od monitoru, zatímco když hrajete na konzoli, koukáte na obrazovku většinou zhruba ze dvou metrů, takže hra pak vypadá stejně," vysvětlil Howard v rozhovoru pro web CVG.

Na PC si budou hráči moci zvýšit rozlišení a textury mají být na počítačích řádně velké. Ve výsledku ale mezi konzolovými verzemi a PC žádný velký rozdíl být nemá a všechny verze mají vypadat velmi podobně. Howard také potvrdil, že veškerá grafika je i na konzolích ve velkém rozlišení.

Novináři, kteří měli tu možnost vidět nedávné hodinové demo hry na speciální akci tvrdí, že vizuální stránka hry je už teď omračující. Na prezentaci se ukazoval Skyrim na Xboxu 360.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (32)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna