Odtajnění přídavků pro Just Cause 2

Všechny je prozradilo už demo.

V nedávné hratelné demoverzi Just Cause 2 byly zřejmě ukryty informace o všech nadcházejících stažitelných přídavcích do hry, jak si všiml jeden pozorný hráč. Vezměme to tedy popořadě.

V balíčku Pimped Rides pro předobjednávající se skrývá bytelné zmrzlinářské autíčko, s nímž můžete snadno přejíždět nebo dokonce nabourávat i docela pevné budovy, nemluvě o možnosti využít příhodně namontovaný kulomet.

První stažitelný přídavek by se měl jmenovat Wild Rides a obsáhne silné, rychlé auto Chevalier Sauvage 69 a také bojovou stíhačku F-33 Dragonfly se čtyřmi kulomety a dvojicí raketometů.

Poté by měli autoři vypustit rozšíření s názvem Multi-Rocket Launcher, které do zbraňového arzenálu přidá raketomet schopný vystřelit několik raket naráz, a konečně i balíček Signature Guns se zbraněmi z původní hry.

Vedle toho stránka uvádí ještě řadu extra zbraní nebo předmětů, které by mohly být k zakoupení individuálně: je mezi nimi automatická puška Bull's Eye, Air Propulsion Gun, příruční bomba Cluster Bomb, speciálně upravená puška Rico's Signature Gun, Quad Rocket Launcher s vystřelováním čtyř raket naráz, Multi-Lock Missile Launcher se schopností zaměřit několik nepřátel naráz nebo třeba vznášedlo Agency Hovercraft.

15 minut z hraní GTFO ve stylu Vetřelce

Survival hororový co-op pro čtyři.

Je snad toto redesignovaný Sonic?

Uniklé obrázky s upraveným ježkem.

Xboxové krabicovky už vynášejí Capcomu méně než ty pro Switch

Jeho finanční výsledky i s podílem digitálu.