Je Dragon Age 2 hezčí na X360 či PS3?
Rozbor technologie dema včetně obrázků.
I kdy plná verze Dragon Age 2 doslova čeká za dveřmi, není od věci podívat se na technologii demoverze. Jakkoliv se demo můe od finální verze liit, přece jenom technologicky bývá plná hra často velmi podobná demu.
Kolegové z Digital Foundry se na demo Dragon Age 2 podívali pod lupou a zjistili například, e Xbox 360 verze běí s 2x multi sampling anti-aliasingem, zatímco PlayStation 3 verze pouívá pouze MLAA. Díky tomu lze v některých momentech zpozorovat hladí hrany a rohy na Xbox 360 verzi, i kdy rozdíl není nijak markantní.
Stíny mají nízké rozliení na obou konzolích a na Xboxu 360 vypadají při přiblíení obzvlástě hrubě. Na PlayStation 3 naopak některé objekty stíny vůbec nemají, například vlasy hrdiny a obecné stínování objektů je na PlayStation 3 méně konzistentní, ne na Xboxu 360.
Na těchto dvou obrázcích můete porovnat efekty vyhlazování hran - 2x MSAA na Xboxu 360 versus MLAA na PlayStation 3:


Na obou konzolích běí Dragon Age 2 v nativním 720p rozliení. Framerate se pak zdá být vyí na PlayStation 3 verzi, ovem přeskakováním mezi obnovovacími frekvencemi trpí obě verze. Obecně se dá říct, e i se zapnutou vertikální synchronizací má demo na Xboxu 360 hladí vizuály, i kdy je rozdíl mezi oběma verzemi skutečně malý.
Porovnání stínů, předevím u vlasů a oblečení:


Porovnání efektu hloubky pole, kdy jsou ve verzi pro Xbox 360 postavy zahaleny v jakémsi černém oparu:




Na závěr se můete podívat na video, ve kterém se porovnává framerate jak při filmečcích, tak při samotné hratelnosti:
Reklama
- komentáře (15)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!