Technologie stojící za Dragon Age 2

Co všechno graficky vylepšili?

Na BioWare blogu se objevil obsáhlý článek, který se zabývá grafickým vylepšením, které doznal Dragon Age 2 oproti jedničce.

Velkých změn doznalo osvětlení. Píší, že i když jsou lepší textury a věci mají víc polygonů, pokud je špatné osvětlení, nic nebude vypadat lépe. Proto si se světlem dali hodně záležet. To, co bude v Dragon Age 2, je založeno na takzvaném "offline global illumination renderer", který vytváří mnohem lépe vypadající lightmapy. Global illumination znamená, že se i světlo ve scénách realisticky odráží a i tohle odražené světlo scénu osvětluje. Vlastně to přesně simuluje, jak funguje světlo ve skutečném světě. Na hezkou ukázku, jak takové světlo funguje, se můžete podívat například na tomto obrázku.

Další velkou změnou prošly venkovní prostory. Tentokrát bude mnohem větší rozhled do dálky, animované nebe bude vypadat realističtěji a díky vylepšenému enginu měli i designéři mnohem volnější ruku při navrhování exteriérů (obrázek venkovních prostor). Podstatně vylepšená je také voda, která už i odráží světlo a stíny. Nový engine už podporuje také mlhu a kouř, což dodává některým lokacím opět realističtější vzhled.

Dragon Age 2 také podporuje Direct X 11, které dodá hře další spoustu vizuálních vylepšení. O těch bude záznam na BioWare blogu příště.

1

Společnost také oznámila, že pokud se demo na Dragon Age 2, které vychází 22. února, stáhne milionkrát, budou ve hře odemčeny dva nové předměty. Půjde o dvě knihy. The Far Cliffs of Kirkwall vám dá extra peníze a Lothering's Lament zase XP body. Aby se vaše stažení započítalo, musíte být přihlášeni na váš EA účet. Počítají se stažení na PC, PS3 i X360.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (8)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna