Tvorba Diabla III finišuje
Že by se přeci jen stihl letošek?
Okolo termínu příchodu Diabla III stále panují nejasnosti. Na jednu stranu Blizzard dříve prohlásil, e by ho rád stihnul jetě letos, ale jiné skutečnosti tomu přímo protiřečily. Nyní se miska vah více naklonila k první variantě.
"Rozhodně se blííme k cílové pásce. Jsme v tzv. crunch reimu vývoje," řekl éf vývoje Jay Wilson v tématickém článku o této sérii akčních RPG v deníku New York Tímes.
Crunch reim v herním průmyslu obvykle znamená poslední měsíce před dokončením hry. Tvůrčí tým je v tomto období v práci od rána do noci, víkendy nevíkendy, nehledě na přesčasy a velké kruhy pod očima. Zaměstnanci si nemohou vzít dovolenou, protoe to bývá nejnáročnějí etapa vývoje a nikdo si nemůe dovolit chybět v práci.
Je tedy klidně moné, e Activision mírně zatlačili na Blizzard, aby Diablo III vydal jetě letos. "Mohli byste moná trochu slevit ze svého přehnaného perfekcionismu a nekonečného vymazlování kadé hry, kdy vás nic netlačí ke spěchu díky příjmům z World of Warcraft," mohl někdo z Activision pronést směrem k Blizzardu. Ačkoli ten to samozřejmě popírá a při kadé příleitosti říká, e kompromisy ohledně kvality hry nepřipadají v úvahu.
Activisionu by se ale Diablo III letos dost iklo pro zakrytí výpadků treb z hudebních her či Tony Hawka. Jinak by asi jejich akcionáři a investoři nekoukali na pilíře finančních výsledků za daný fiskál příli nadeně - jen na Call of Duty dlouhodobě stavět nelze.
Stihnutí vydání v roce 2011 by bylo reálné, kdyby byla beta Diabla III sputěna někdy v létě, ale pokud se tak stane a na říjnovém Blizzconu, jak se předpokládá, moc času by do Vánoc u nezbylo...
Diablo 3 pro PC je v EG indexu očekávanosti českými hráči na 5. místě.
Reklama
- komentáře (11)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!