Švédskému studiu DICE zjevně narostl hřebínek po nadšených ohlasech na prezentaci Battlefieldu 3 na GDC. Zintenzivňuje totiž svou střelbu ostrými náboji po všem okolo. Podobně silné výroky neslýcháváme ani od šéfa EA Johna Riccitiella a to už je co říct.

"Naši konkurenti začínají lenivět. Používají stále stejný engine a pořád ten samý recept pro tvorbu hry. Čas od času to chce pokrok, ale nic takového jsem u nich nezaznamenal už pořádně dlouho," prohlásil šéf studia DICE Karl-Magnus Troedsson v rozhovoru pro Oficiální PlayStation Magazín.

Narážel samozřejmě na sérii Call of Duty, která si prý na ně má dát pozor. Není přitom jasné, jestli tyto věty zazněly před kauzou z minulého týdne o enginu Modern Warfare 3, nebo zda až po ní.

Niť nenechal na Infinity Ward a Treyarchu suchou ani co se týče gradace hry. "Naši konkurenti vyrábí hry ve velmi vysokém tempu. Narozdíl od nich chceme v Battlefieldu 3 vyprávět příběh s více dramatickou záplatkou a narací. Není to přece o tom, že do někoho hustíte kulku za kulkou po šest hodin," uzavřel šéf DICE své poukazování na slabší stránky konkurence.

Tu by EA konečně letos tak rádi překonali, když jim to neklaplo minulý rok s Medal of Honor, kdy se naopak Call of Duty: Black Ops stalo nejvíce prodávanou hrou v USA všech dob s odhadovanými více než 13 miliony kusů.

Reklama