Oznámení Assassin's Creed pro Wii U

Jak bude využívat ovladač?

Marc Perenteau z UbiSoftu lehce naznačil několik prvků z čerstvě oznámeného Assassin's Creed pro Wii U. Na obrazovce ovladače by mohla být persistentní mapa, interaktivní databáze, výběr zbraní, hádanky nebo Eagle Vision - možností využití obrazovky je prý nespočet.

Jaký Assassin's Creed to ale na Wii U vůbec vyjde? Bude to Brotherhood, Revelations, nebo neoznámená a možná připravovaná trojka? To novináři z Parenteaua nedostali. Řekl jenom, že to bude "ten nejlepší Assassin's Creed, který budeme moci vytvořit," což má stejnou informační hodnotu, jako kdyby na otázku vůbec neodpověděl.

Parenteau si na sezení s Nintendem a novináři také pochvaloval Wii U a především fakt, jak jednoduché je pro novou konzoli od Nintenda vytvářet a portovat hry. "Vícejádrová architektura konzole je pro náš vlastní engine přirozeným domovem," řekl a kladně se zmínil i o "obrovském množství paměti," díky kterému je pro Wii U vývoj jednodušší.

Ubisoft tak bude díky tomu moci vytvořit všechny své podklady pro hry jen jednou a velmi jednoduše je portovat na Wii U.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Hardwarový týdeník hráčů - 7/2020

RGB herní křeslo. Recenze pasty či top AOC monitor s top cenou.

Rogue Lords od tvůrců Styx ohlášeni

První info o tahovém RPG s přisluhovači pekla.

Figurka Spawn z Mortal Kombat

McFarlane Toys, sedm palců, březen.

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna