V Rocksteady dělají na videoherních Želvách Ninja?

Tvůrci Batmana se možná zaměřili na další značku.

Rocksteady úspěšně dokončili Batman: Arkham City, všichni hru oceňují a prodává se dobře. A teď se vývojáři rozhlížejí, do čeho by se mohli pustit dalšího. Tak nějak by se automaticky předpokládalo, že by jejich další hrou mělo být pokračování Batmana, ale začíná se mluvit o něčem úplně jiném. O něčem docela nečekaném - o Želvách Ninja.

Zdroje ze společnosti uvádějí, že jejich nová hra by se měla jmenovat Teenage Mutant Ninja Turtles: Manhattan Crisis a všichni staří známí jako Leonardo, Donatello, Rafael a Michelangelo by v ní měli být hratelní.

Každá želva ninja bude mít přístup k různým zbraním, ale k dispozici budou mít také kouřové bomby, vystřelovací háky, vybavení pro lezení po stěnách a podobně. Mezi bossy, se kterými byste si měli ve hře poradit, budou Bebop, Rocksteady, Párač nebo Krang. Pokud jste vyrůstali v 90. letech, všechna ta jména vám musejí něco říkat. Želvy Ninja byly tehdy obrovským hitem.

Je třeba upozornit, že informace vychází ze zdrojů redaktorů webu Paul Gate Network, který nemá v odhalování her zatím žádnou reputaci. Tvrdí ale, že by měla vzniknout i verze na Wii U s podporou dotykového ovládání, že bude hra používat stejný engine jako pro Arkham City, a měla by být podobně jako Batman temná.

Reklama

Související obsah

Čeština pro Days Gone jistá, trailer o divočině

+ dárky za předobjednávku, dvě speciální edice.

V Days Gone budou nějaké drogy

Věkové doporučení od ESRB.

Borderlands 3 oficiálně, analýza traileru

+ další oznámení k minulým dílům a skrytý termín?

Také na webu...

- komentáře (10)