Morální volby v novém Army of Two

Nechat být či nenechat žít?

Připravovaná kooperativní střílečka od EA - Army of Two: The 40th Day, vás má v průběhu hraní postavit před řadu morálních rozhodnutí, která následně ovlivní hratelnost a směr, jakým se bude příběh ubírat. Pro další umocnění efektu vaší volby jsou přitom nachystány působivé kreslené mezi herní animace, kterých se ujali zkušení Chris Baccalo a Jock.

Baccalo je přitom dobře známým kreslířem z komiksového univerza, kde má za sebou proslulé série jako Sandman, Batman či Incredible Hulk a aktuálně pracuje na The Amazing Spiderman. Jock má na triku zase spolupráci s filmovými studii, řeč je o jeho art produkci v případě snímků jako Batman Begins nebo Hancock, nemluvě o ceněných obálkách pro řadu komiksových knih od DC Comics, např. pro Nightwing či Catwoman.

Tvůrci nového dílu Army of Two věří, že výše naznačená morální dilemata pomohou dále v herním prožitku, že díky tomu půjde o komplexnější kooperativní zkušenost. Příklad za všechny. Dostanete se na policejní stanici s přístupem k dalším zbraním. Ovšem na scéně se objeví osamocený policista, který vám nebude chtít dovolit si zbraně vzít. Následně se na obrazovce zobrazí dvě tlačítkové volby a na vás bude, kterou si vyberete. Jak už bylo řečeno dříve, vaše rozhodnutí pak ovlivní běh dalších událostí…

Hra Army of Two: The 40th Day se objeví tuto zimu na konzolích PS3 a X360.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna