Vynechat PC verzi je jako vzdát se

Upřímný názor od tvůrce Just Cause 2.

Tento názor má Christofer Sundberg, spoluzakladatel Avalanche Studios, což jsou tvůrci aktuálního Just Cause 2. Podle něj je vynechání verze pro PC jako vzdát se. Lepší je prý hledat řešení, než se problému vyhýbat absencí verze hry pro problémovou platformu.

"Vyhýbání se platformě kvůli pirátství, namísto řešení problému, je jako vzdát se. Já bych doporučoval hledat chytrá řešení, díky kterým by hráči mohli hrát naše hry plnohodnotně a vývojářům i vydavatelům by se vrátily investice." A má pravdu. PC verze Just Cause 2 je totiž po grafické stránce nesrovnatelně hezčí než ta konzolová, takže by byla obrovská škoda, kdybychom o ni měli jen z těchto důvodů přijít (více v zítřejší recenzi nebo v videu o speciálních efektech v PC verzi). Sluší se ovšem dodat, že Just Cause PC díky tomu podporuje pouze systémy Windows Vista a 7.

Dále také zástupce Avalanche Studios pro VG247 dodává: "Pokud je hra primárně konzolová, doporučujeme vydavateli nedělat verzi pro PC vůbec. Hráči na PC jsou totiž jiní než konzoloví hráči."

Jedním z těchto řešení by mohla být protipirátská taktika Ubisoftu, která je, zdá se, úspěšná, i když na internetu sklízí výhradně negativní reakce. Další běžnou praxí je vydávání PC verzí několik měsíců po vydání konzolové verze. Zpirátěná verze pro PC tak nepoškodí prodeje důležitějších konzolových verzí, jako kdyby byly uvedeny souběžně. Je možnou cestou k utlumení pirátství kombinace obou postupů?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

15 minut z hraní GTFO ve stylu Vetřelce

Survival hororový co-op pro čtyři.

Je snad toto redesignovaný Sonic?

Uniklé obrázky s upraveným ježkem.

Xboxové krabicovky už vynášejí Capcomu méně než ty pro Switch

Jeho finanční výsledky i s podílem digitálu.

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna