Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Z Take On Helicopters bude těžit i ArmA

Další info o včera oznámené české hře.

I když je včera oznámená Take On Helicopters od Bohemia Interactive hrou orientovanou na civilní letectví (pár akčních misí prý ale chybět nebude), bude ze hry těžit do budoucna i vojenská série ArmA od stejného českého studia.

„Přiblížením se mnohem blíže k leteckým simulátorům vidíme velký potenciál pro budoucí díly Arma série. Toho bychom nikdy nedosáhli, kdybychom to dělali v rámci tak rozsáhlého projektu, jakým byla Arma 2, namísto samostatného vývoje," řekl kreativní šéf vývoje Jay Crowe v rozhovoru pro PC Gamer.

Na rozdíl od helikoptér v Arma hrách, Take On Helicopters má být skutečným simulátorem, i když designéři mají za úkol ujistit se, aby si zahrál člověk i na myši a klávesnici, ne jen na kompletním leteckém ovladači. Hru má vystihovat autentičnost, realismus a zábava.

Pro tvůrce je vývoj Take On Helicopters výzvou mimo jiné proto, že je mnohem obtížnější vytvořit uspokojující hratelnost bez zabíjení protivníků. Vývojáři tak prý neustále řeší design, motivace a odměny pro hráče a hledají balanc mezi autentičností a akcí.

Ve hře nebude chybět ani multiplayer a to ve formě PvP a kooperativního režimu. Kromě toho bude mít Take on Helicopters samozřejmě i kampaň pro jednoho hráče, ve které se prý tvůrci snaží poučit ze svých dřívějších her. Singleplayer má být ostatně klíčovým zaměřením celého vývoje. Tentokrát se prý mnohem více přemýšlí, jak představit jednotlivé prvky hráči, jak postupně navyšovat obtížnost a svobodu a další aspekty hratelnosti. Dle slov Crowea nemá být hra s "letadýlky a pár řádky dialogu", ale ani tak to nebude nutně stát a padat na příběhu samotném. Příběh by měl spíše rozvádět herní prvky a poskytovat nové zážitky.

Take On Helicopters vyjde v posledním čtvrtletí tohoto roku pro PC.

Read this next