Po dvou letech od oficiálního odhalení - několikanásobném odložení pro vyladění - se Zaklínač 3 konečně dočkal svého dlouho očekávaného vydání. Pro CD Projekt RED je to dosud největší dílo z této série, s obrovským otevřeným světem a ještě větším seznamem úkolů, které čekají na pokoření. Přinášíme proto chronologický návod na hlavní příběhovou linii Zaklínače 3. Za pomoc s názvy v české verzi hry děkujeme vedoucímu lokalizace, Filipu Ženíškovi.

Na této stránce najdete - souboje, pohyb, znamení a rychlý průlet tutoriálem pro pohyb.

Bělosad

Návod na hlavní příběh Zaklínač 3 - 2. stránka návodu
- jak odemknout první hru gwint a začít úkol s hledáním Yennefer.

Návod na hlavní příběh Zaklínač 3 - 3. stránka návodu
- jak na první lektvar a jak zabít gryfa.

Zaklínač 3: Divoký hon - návod na hlavní příběhovou linii

Jakmile vylezete z lázně, hoďte na sebe oblečení a jste připraveni naučit se základy ovládání Zaklínače 3. Začněte použitím zaklínačských smyslů, abyste našli klíč od pokoje. Když aktivujete zaklínačské smysly, všechny předměty, se kterými můžete interagovat, budou červeně označeny. Až se dostatečně pokocháte pohledem kolem sebe a vyzkoušíte si všechno možné i nemožné, seberte klíč ležící na stole nedaleko zamčených dveří.

Po odemčení dveří se vydejte po schodišti dolů. Najdete zde Vesemira tvrdě spícího v křesle a Ciri cvičící dole samotnou na nádvoří. Promluvte si s Vesemirem a automaticky se octnete dole u Ciri. Po skončení konverzace můžete souhlasit k běhu po hradbách, pokud chcete začít pohybový tutoriál.

Následujte Ciri po hradbách za použití nápovědy ukázané na obrazovce (ke každému novému pohybu) - lezení po žebříku, seskok ze zdí, přeskakování propastí a sprint. Propracujete se až dolů k Vesemirovi, se kterým můžete, po skončení rozhovoru s Ciri, začít základy soubojů.

Následujte instrukce pro tasení a opětovné schování meče a vyzkoušejte si propracovanou mechaniku zacílení protivníka. Poté následujte pokyny na obrazovce k vyzkoušení rychlého útoku, silného útoku, úskoku a nakonec blokování útoků. To byly základy šermířství a nyní si otevřete rychlé menu a připravte se na magii. V kruhu kouzel zvolte obranné znamení Quen a držte se pokynů na obrazovce. Poté pokračujte ohnivým Igni, a následujte telekinetickým Aard. K dezorientaci protivníka sešlete Axie a k zpomalení nepřátel Yrden. Nakonec na uvězněného Vesemira hoďte bombu.

K pokračování tréningu zamiřte k místu zvýrazněnému na minimapě. Najdete zde dvě tréninková stanoviště - na jedno z nich hoďte bombu a zničte jej. Tímto jste ukončili váš základní trénink, nyní se můžete rozhodnout jestli, chcete ještě potrénovat vaše dovednosti, nebo se již naplno ponoříte do hlavního příběhu.

- Další část návodu se zaměřuje na dokončení úkolu Šeřík a angrešt (Lilac and Gooseberries).

Reklama