Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Známé bugy ve StarCraft II a jejich řešení

Přehřívání HW, problémy se zvukem.

Od včerejška je venku StarCraft II a hráči už narazili na několik bugů a problémů, které v Blizzardu už řeší a snad vyjde co nevidět patch.

Předně si na oficiálních fórech můžete projít kompatibilní hardware, který je velice detailně rozepsán. Například co se týče grafické karty, máte se podívat na tuto tabulku u Toms Hardware. Jelikož na rozeběhnutí StarCraft II potřebujete grafickou kartu GeForce 6600 nebo Radeon 9800 a vyšší, pokud je vaše grafika v tabulce pod nimi, není to pro vás moc dobrá zpráva.

Hra očividně příliš nefunguje v módu kompatibility, například když ji budete chtít na Windows 7 spouštět v módu Windows XP SP3 - hra bude padat. Není ale důvod, proč byste něco takového měli dělat, protože ve Windows 7 funguje v pořádku.

Na oficiálním fóru také Martyt ze zákaznické podpory Blizzardu píše, že některé obrazovky ve hře dají vašemu hardwaru pořádně zabrat a mohl by se začít přehřívat. Zejména, pokud se hra na delší dobu zastaví na obrazovce, kde není příliš detailů - například dlouhé zobrazení menu hry. Hra se začne nestandardně chovat tak, že obrovskou rychlostí vykresluje pořád dokola tu jednu statickou obrazovku. Tento problém můžete vyřešit tak, že půjdete do složky Documents\StarCraft II\variables.txt a přidáte tyto dva řádky:

frameratecapglue=30

frameratecap=60

Tím nastavíte maximální počet zobrazení snímku za sekundu.

Také pokud hrajete na 7.1 repro sestavě, StarCraft II má s tímto nastavením problémy a musíte dát maximálně 5.1 (ve Windows Vista/Windows 7). Také změna módu ze sluchátek na reproduktory, zatímco hra běží, ji obvykle shodí.

Někteří lidé si také stěžují, že když mají grafickou kartu ve SLI, zpomaluje jim to animované sekvence. Také je zaznamenáno občasné vypadávání textur a další věci. Na seznam se můžete podívat zde.

Read this next