Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bethesda pracuje na odstranění lagu ve Skyrimu

V příštím patchi to ale ještě nebude.

Vývojáři z Bethesdy si jsou vědomi nepříjemného bugu v enginu, který způsobuje lagování hry na PlayStation 3 a pracují na nápravě. Té se ale hráči v nadcházejícím patchi 1.3 nedokčají.

Patch 1.2 prý opravil lagování pro drtivou většinu hráčů, ale u některých jedinců se tento problém pořád vyskytuje. Bethesda údajně sesbírala uložené pozice spoustě hráčů, kteří jsou tímto bugem postiženi a chce zkoumat jejich specifické problémy.

"Teď víme, že problém není v jedné věci, ale v několika menších, kvůli kterým se to někomu stane a druhým zase ne. V některých případech to může být autosaving na pozadí (který můžete vypnout), někdy to mohou být aktualizace SPU AI, a v některých případech to může mít spojitost s dynamickou alokací systémové paměti," stojí v aktualizaci na oficiálním blogu Bethesdy.

Na vyřešení problému si hráči ovšem budou muset počkat až na některý z "budoucích patchů," nikoliv na příští 1.3 patch.

"Chápeme, jak frustrující to může být, když trpí vaše hra problémy a všem vám děkujeme za neustálou zpětnou vazbu a trpělivost. Ujišťujeme vás, že váš herní zážitek bereme vážně a budeme na tom pracovat, dokud to nevyřešíme."

Vyřešení problému může ale trvat déle, než by se hráčům líbilo. Včera jsme vám přinesli zprávu, která problematiku lagování ve Skyrimu vysvětlila a zdá se, že to bude běh na dlouhou trať.

Nechvalně známé lagování Skyrimu na PS3.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

The Elder Scrolls V: Skyrim

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Adam Homola

Contributor

Comments