Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bojkot Modern Warfare 2 kvůli ceně?

Activision testuje, co hráči vydrží.

Manažeři v Activision se toho opravdu nebojí, ale fanouškům se to ani trošku nelíbí. Lidé ve vedení společnosti moc dobře vědí, že jejich Call of Duty: Modern Warfare 2 je jedna z nejočekávanějších her. Však se také jedničky prodaly miliony a miliony kusů a od dvojky se nečeká nic menšího. A tak se rozhodli, že navýší jeho prodejní cenu zhruba o dvacet procent výš, než je dnešní standard u AAA novinek.

Zatímco takové herní novinky se v USA prodávají obvykle za doporučenou cenu 50 dolarů, Modern Warfare 2 tam bude stát 60 dolarů. Podobné cenové navýšení hry čeká také ve Velké Británii, kde bude dostupná za 54.99 liber. A to se prosím bavíme o PC verzi hry, které bývají vždy levnější než konzolové verze her. V tomto případě je cena PC verze těm konzolovým vyrovnána (a to ani nemluvíme o Prestige Edition s bonusy, která bude v USA stát 150 dolarů). Na našem domovském Xzone.cz je cena PC verze 1 299 Kč, konzolové verze budou stát 1 699 Kč a Prestige Edition je zatím ohodnocena na 3 990 Kč.

Herní analytici mluví o tom, že Activision s tímto titulem prostě zkouší trh a to, jak zareaguje. Pokud pozitivně, pokud se bude Modern Warfare 2 i přes vyšší cenu stále prodávat tak dobře, jako jednička, bude to pro Activision ale i další vydavatelství signál k tomu, že hráči jsou za očekávané AAA tituly ochotní si připlatit.

Fanouškům se ale toto navýšení ceny samozřejmě vůbec nelíbí. Ve všech anketách je převaha lidí, kteří tvrdí, že si za tuto cenu Modern Warfare 2 nekoupí. Na Total Gaming Network to tvrdí dokonce 68 procent lidí účastnících se ankety. Samozřejmě, neznamená to, že si všichni zcela určitě hru nekoupí, ale pro Activision to může být jasné znamení, že tato strategie není možná úplně tou nejlepší. Ale uvidíme spíš až z opravdových prodejů.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article
Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments