If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bungie: Reach nerovná se Halo 4

V čem všem bude jiné?

Bungie znovu upozornili hráče, že nadcházející střílečku Halo: Reach nemají brát jako čtvrtý díl téhle série - a čekat od něj příliš velkou návaznost.

"Není to pokračování příběhu Master Chiefa ani začátek nové trilogie, ale prostě soběstačná a samostatná hra," řekl výkonný producent Joseph Tung v posledním čísle britského časopisu Edge.

Tvůrčí šéf vývoje Marcus Lehto to vidí podobně: "Dali jsme si za cíl udělat samostatnou hru, kterou by kulminovala dekáda naší snahy o posunutí série Halo kupředu."

V článku se píše také o tom, že Bungie vytvořili model úhlavních nepřítel, jednotek Elite, úplně od nuly. Někteří válečníci také budou nově bojovat bez helem nebo si je sundají, když se s vámi dají do řeči. Zbraně mají být těžší a brutálnější, viz např. plasmové pušky, které vám po zásahu vznítí brnění.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Halo: Reach

Xbox 360

Related topics
About the Author

Agarwel Idiriz

Contributor

Comments