If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bývalý grafik Starfield si pustil pusu na špacír a pak toho litoval

Co si myslí o současném stavu hry?

Nepřímo to vysvětluje, proč je nám stále upíráno hru vidět a proč se veškerý marketing dosud točí jen okolo besed vývojářů u kulatého stolu - byť to se po 12. červnu po xboxové akci pravděpodobně změní.

Chlapík s přezdívkou Hevy008 ještě minulý týden pracoval ve studiu Bethesda jako grafik postav. Různí novináři i moderátoři diskusních fór byli schopni ověřit, že to je pravda. Nejedná se tedy jen o nějakého náhodného křiklouna, který chce párminutovou slávu.

Není od něj úplně hezké, že porušil NDA smlouvu o mlčenlivosti, na čem dělal. Uvědomil si to až moc pozdě, kdy požádal o zrušené svého účtu na ResetEra, aby se vyhnul právním následkům ze strany bývalého zaměstnance.

Fanoušci však konečně dostali šanci slyšet o hře něco konkrétního. Jaké jsou tedy jeho osobní názory na Starfield v současném rozpracovaném stavu?

Grafika má vypadat čím dál lépe, zejména nasvícení, ačkoli pořád nedosahuje kvalit Horizon: Forbidden West.

Pocit ze střelby je prý v pořádku, zato manuální létání vesmírem či nad povrchem (to zatím nebylo oficiálně potvrzeno výrobcem) má být v tuto chvíli údajně příšerné.

Dotyčný nemá rád vlastní engine Starfield, ale pak doplnil, že tím myslel hlavně z vývojářského pohledu (ve srovnání s mnohem přívětivějším Unreal Engine či Unity). Todd Howard je prý velmi charismatickým šéfem a atmosféra ve studiu je výborná.

Od začátku letošního roku prý každý čtvrtek probíhají pravidelné interní testovací seance, do nichž je přidáváno čím dál více vlastností.

Hra prý bude doslova narvaná obsahem, možná až moc, ale je otázka, jestli něco nebude vyškrtnuto. A hlavně zda se v tom podaří najít zábavu i vychytat chyby. Listopadový termín by se měl stihnout a to datum je tak lákavé, že se ho nebudou chtít vzdát (11.11.2022). Bližší obrázek prý bude jasný v létě z bety.

Mimochodem, dotyčný označil včerejší šuškandu o The Elder Scrolls 6 z větší části za nesmysl. Například pobočka Bethesda Game Studios Dallas dělala Spyteam jen jako prototyp, jak si přál Howard, než byla celá převelana na výpomoc se Starfield.

Tagged With
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments