Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Mass Effect 4 odkáže na původní trilogii, ale bude separované

Nové drobky z rozhovoru.

UPDATE - Před reportéry na E3 stál těžký úkol: pokusit se během rozhovorů vypáčit nějaké konkrétní informace o Mass Effect 4, zejména jestli to bude začátek nové trilogie nebo spekulovaný prequel, který ale je čím dál méně pravděpodobný. Šéf studií BioWare Aaryn Flynn na to pro GameTrailers odpověděl opět velmi neurčitě:

"Máme opravdu skvělý nápad, jak propojení her propojíme, abychom původní trilogii měli separovanou, ale zároveň uspokojili fanoušky, kteří si ji v minulosti oblíbili."

Tajemný jako hrad v Karpatech byl i ohledně navrátivších se postav, k tomu pouze řekl, že správná Mass Effect hra by nebyla kompletní bez Kroganů.

Kde se bude čtyřka odehrávat, stále netušíme, každopádně v deníčku z pondělí se mluvilo o "novém regionu vesmíru", což signalizuje, že by mohlo jít o novou galaxii, což by dovolilo i vypořádat se se závěrem třetího dílu. "Myslím, že fandové série budou překvapeni, jak daleko máme namířeno," což je takový hezký dvojsmysl v závěru teaseru, že z něj zatím opět nic nevydedkujeme.

Původní článek z pondělí - Tohle bylo první zklamání letošní E3. Namísto plnohodnotného ohlášení Mass Effect 4 jsme na EA konferenci dostali pouze vývojářský deníček, v němž prakticky nic konkrétního nezaznělo.

Watch on YouTube

"Když jsme začínali vývoj, zeptali jsme se fanoušků, co po nás chtějí - nová místa, nové hrdiny, do kterých se zamilujete, nová oblast vesmíru," konstatoval producent dalšího Mass Effectu a dodal: "Představte si, co můžeme vytvořit s výkonem nových konzolí, že si vyberete planetu, kam chcete jet a nabízí se vám tolik možností."

Záběry z Mass Effect jsou označené jen jako "koncepční prototyp", pochází od pobočky v Montrealu, působí postapokalypticky, ale nic bližšího o zasazení hry nebylo řečeno, takže stále netušíme, jestli to je prequel nebo pokračování.

"Paralelně vedle ME ještě kutíme novou značku v našem studiu v Edmontonu. Snažíme se o fiktivní svět, který připadá jako reálný a stále se mění. Stavíme světy pro příští generace." To je bohužel vše.

UPDATE - EA vysvětlují, proč nejen ze Star Wars Battlefront předvedli jen raný prototyp.

Read this next