If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Co jste nevěděli o Borderlands

Pikantnosti okolo vývoje.

Americký časopis Game Informer na svém webu zveřejnil seznam pikantnostní, které doprovázely vývoj Borderlands.

Třeba že zaměstnanci museli do studia během vývoje přijít celkem čtyřiašedesát tisíckrát. Nebo že úvodní intro s polibkem Lilith na motion-capturingu nasnímal sám kreativní šéf vývoje Mikey Neumann.

Psí packa kolem Brickova krku byl původně jeho malý psík jménem Priscilla, který je ostatně k vidění i v úvodním intru ze hry.

Nepřátelské výkřiky Crazyho Earla, Claptrapa, Scootera a dalších protivníků všechny nahráli zaměstnanci Geraboxu - mimochodem právě Claptrap byl vůbec poslední postavou přidanou do hry.

Gearbox také každou noc nechává automaticky vygenerovat nejnovější build hry - ten finální, který se nakonec dostal na krabicovou verzi hry v edici pro Xbox 360, měl řadové číslo 5700.

Tvůrci také během vývoje zvažovali např. zakrské skrčky přivázané na kabelech, které by po vás metali nepřátele.

A na závěr jedna lahůdka: úplná exploze těla ve hře vygeneruje jedny játra, jednu nebo dvě ledviny, jednu až tři končetiny, kousky lebky, spoustu krve a další části těla, které se prý "mohou přilepit na stěny".

Tagged With

Comments