Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Další info o hraní Elder Scrolls: Skyrim

Zranění draci, cestování, počet dialogů.

V časopise Official PlayStation Magazine se objevilo velké preview RPGčka The Elder Scrolls V: Skyrim, které odhalilo spoustu dosud nezveřejněných informací. Takže to vezmeme popořadě.

Už z dřívějška jsme věděli, že hráči se čas od času mohou setkat s drakem, což není podle žádného skriptu, ale zcela náhodné. Co jsme nevěděli je ale to, že když narazíte na zraněného draka, nemůže létat a můžete s ním tedy bojovat na zemi.

Bethesda v článku také říká, že dříve byly náhodné questy generované podobě jako ve Fallout 3, ale vypadalo to hrozně nerealisticky, takže tentokrát na nich zapracovali a budou mnohem "reálnější".

V článku je také zmínka o třech nových frakcích, které se ve Skyrim objeví. The Thieves Guild (pro zloděje), The College of Winter Hold (pro mágy) a The Companions (pro válečníky). Příběhy těchto frakcí se budou vzájemně prolínat a prolínat se budou také s hlavní dějovou linkou.

Každé město ve Skyrim má své vlastní unikátní hospodářství, které můžete nabourat, pokud budete chtít. Ve městě zase budou stráže, ale tentokrát to už nebudou téměř nesmrtelné smrtící stroje jako v Oblivionu. Pokud na vaši hlavu bude vypsána odměna, nebude platit po celé mapě, ale pouze v dané oblasti.

Ve hře je více než 60 000 řádků dialogů, které vyžadují i mnohem víc dabérů než měl Oblivion nebo Fallout 3. Jen pro srovnání, Fallout 3 měl 40 000 řádků dialogů.

Ve Skyrim můžete po mapě cestovat vícero způsoby. Článek potvrzuje, že se vrací koně, kteří se budou chovat mnohem realističtěji než v Oblivionu. Vrací se také fast-travel systém z Morrowindu, kdy vás převozníci mohou převést do všech velkých měst už od začátku. Fungovat bude také fast-travel jako v Oblivionu, kde jste se mohli přesouvat rychle na místa, která jste už navštívili.

Read this next