If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Dark Souls 3 si půjčí efekty z Bloodborne

+ TGS trailer.

V americké pobočce Namco Bandai pořád ne a ne dopsat tu zpropadenou tiskovou zprávu, která by potvrdila vydání koncem března 2016 i na západních trzích, podobně jako v Japonsku.

Možná vytížení otevíráním druhého studia From Software ve městě Fukuoka, kde se budou vytvářet 3D grafické podklady, nebo datadiskem pro Bloodborne? Nic na tom každopádně nezměnilo ani zahájení veletrhu Tokyo Game Show, kde se hra vyskytla na konferenci Sony v traileru:

Jednu zajímavou novinku k Dark Souls 3 (Alza.cz) jsme však přeci jen vyštrachali: využije populární middleware YEBIS 2 od Silicion Studio pro postprocesing. Co to znamená?

Hra díky tomu bude mít stejné vizuální efekty jako předešlé Bloodborne na PS4 - bloom, depth of field, motion blur, optickou simulaci čočky kamery atd. Dva příklady za všechny:

Comments