If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Death Stranding finišuje vývoj

Listopad není úplně jistý.

Nedávno se řešilo, jak brutálně v Naughty Dog probíhalo dokončování Uncharted 4 či The Last of Us, s 60 až 80 hodinovými pracovními týdny, někdy dokonce až 100 hodinovými. Lidé prý přišli do práce v deset ráno a odcházeli buď v deset večer nebo až po půlnoci.

Nyní se v takzvaném crunch-time, tedy v nejnáročnějším období vývoje s vystresovaným dokončováním celé hry, nachází Death Stranding.

Hideo Kojima to napsal na Twitteru, čili ještě není úplně jisté, že se naplní ten slíbený listopadový termín. Aby v něm totiž tato PS4 exkluzivita skutečně vyšla, musela by být hotova tak do měsíce, zbylý čas zabere testování, certifikace, výroba a distribuce.

Slavný designér Metal Gear při té příležitosti znovu neopomněl zdůraznit, kterak půjde o přelomový titul. Prý přinese něco, co tu ještě nikdy nebylo, ve smyslu hratelnosti, atmosféry herního světa i vizuální stránky.

Omílat toto pořád dokola kdokoli jiný, asi by mu to internet omlátil o hlavu, ale Kojimovi to vždy projde.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Death Stranding

PS4, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments