Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Detroit: Become Human je 20x komplexnější

Než minulé hry studia.

Zamotala se vám občas hlava z toho, jak v Heavy Rain, Beyond či Fahrenheit mohly situace dopadnout různým způsobem a byli jste zvědavi, jaké by bylo jejich vyznění?

Příští hra od Davida Cage a studia Quantic Dream bude ještě mnohem zamotanější. O ambicích promluvil v rozhovoru pro sesterské GamesIndustry:

"Právě jsem dokončil scénář pro Detroit: Become Human. Zabral mi dva roky práce šest dnů v týdnu. Je pravděpodobně dvacetkrát složitější než cokoli jiného, co jsme vyrobili dříve. Bylo to opravdu moc velké břemeno na mozek jednoho člověka."

Cage je jinak rád, že na vše není sám a že mu ostatní tvůrci pomáhali, aby se neztratil ve větvení příběhu a hledání dobrých nápadů pro různá řešení. Věří, že tato další PS4 exkluzivita vrátí jeho studia na trůn pro žánr interaktivních adventur/filmečků. Zatím ovšem nemá datum vydání (Alza.cz) - více v článku o E3 demu zde.

Watch on YouTube

Read this next