If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Divinity: Original Sin nejrychleji prodávanou hrou studia

+ hodina z rozehrání.

Načasování na letní sucho se ukázalo být chytrým tahem. Oldschoolové isometrické fantasy RPG Divinity: Original Sin je momentálně nejžádanější hrou na Steamu. Tam stojí 40 eur, na Xzone je krabicovka o stovku levnější.

Jak Eurogameru prozradil šéf belgického studia Larian, jedná se o jejich nejrychleji prodávanou hru. Předtím vytvořili Divine Divinity, Beyond Divinity, Divinity 2 a Dragon Commander.

"Když jsem se naposledy díval na čísla, bylo to 160 tisíc prodaných kusů. Náklady na vývoj se díky tomu určitě zaplatí a snad to zařídí i dostatečný zisk na příští projekt," komentoval to Swen Vincke.

Není ale jasné, jestli těch 160 tisíc kopií prodali za úvodních pár dnů po vydání plné verze 30. června, nebo jestli do toho počítá i dřívější prodeje Early Access. Vzhledem k tomu, že Spintires je na 100 tisíci kusech za dva týdny, jsou asi možné obě varianty.

Nemělo by se také zapomínat na fakt, že předtím projekt vybral skoro milion dolarů na Kickstarteru. Právě jemu a komunitě na Steamu šéf tvůrců vděčí za tento výsledek:

"Ohlasy, které jsme tam obdrželi, měly hodnotu zlata. V podstatě se dá říct, že šlo o společný vývoj s komunitou, protože nám vytkla věci, které jsme dělali špatně, a naopak povzbudila v tom, co bylo dobré a na čem si zakládat. Taková skupinová inteligence aplikovaná na hru je vždy lepší než pouze názor jednoho člověka."

A do čeho se Larian Studios pustí dál? Prý jim to nikdo nevěří, ale zatím nic nového rozpracovaného nemají, naplno se soustředili na Divinity, které opatří hotfixem, zásadním patchem a novým obsahem.

About the Author

Redakce

Contributor

Comments