If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 18. března

Pomalejší Dragon Age, update Thiefa, Kickstarter autora UFO, regionální otočka GOG, Kojima chce Silent Hill...

"Dobré ráno s Eurogamerem" vychází ve všední dny obvykle v 6:15 nebo v 9:15 a stručně shrnuje poslední aktuality z videoherního světa, abyste měli co číst cestou do školy, zaměstnání nebo doma u snídaně. Doporučujeme vám také přihlásit se k odběru pravidelného emailového newsletteru.

- Dragon Age: Inquisition má podle BioWare pomalejší tempo než Dragon Age 2.

- Postavička Pikachu z Pokémona byla jmenována oficiálním maskotem japonské fotbalové reprezentace pro MS v Brazílii.

- Aktualizace Thiefa, se kterou ho můžete hrát přes nové grafické rozhraní Mantle na kartách AMD, vyjde již dnes. Patch též přinese podporu jiných technologií.

- Autor původního UFO Julian Gollop rozjel kickstarterový projekt pro fantasy tahovku Chaos Reborn a za úvodních pár hodin dokázal vybrat čtvrtinu z požadovaných 180 tisíc dolarů.

- Konverze plošinovky Max: The Curse of Brotherhood pro Xbox 360 vyjde 9. dubna a bude stát 15 dolarů (hodnocení Xbox One verze).

- GOG se v překvapivé otočce rozhodl zrušit nedávno zavedené regionální ceny a zatáhne rozdíly kvůli kurzům ze své kapsy. CD Projekt se omluvil, že dostatečně nenaslouchal svým zákazníkům a slíbil jim, že bude nadále bojovat za jednotnou cenovou hladinu pro všechny regiony světa.

- Naughty Dog se pochlubili, že za sedm měsíců prodali už 6 milionů kusů The Last of Us.

- Hideo Kojima by rád oživil sérii Silent Hill, ale... má to jeden háček: snadno ho mnoho věcí vystraší. Jednoho dne by si přesto přál na pokračování pracovat, jen se musí připravit na mnoho nočních můr.

- Titanfall brzy dostane novou proticheatovací obranu, avizoval Respawn.

- Agarwel Idiriz o víkendu rychle dohrál plné inFamous: Second Son (i s důležitým patchem) a už dopsal recenzi. Publikujeme ji ve čtvrtek 20.3. přesně v 15:00, kdy vyprší embargo. Níže čerstvá reklama s citacemi vybraných médií o hře:

Comments