Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Dragon Age: Inquisition původně začínalo jako výhradně multiplayerový projekt

Možná to někoho překvapí.

Ačkoli všichni chválí Dragon Age: Inquisition za to, že jde o výborné singeplayerové RPG, je docela překvapivá informace, že hra začínala původně jako výhradně multiplayerový projekt.

Prozradil to Mark Darrah z BioWare, když řekl, že první koncept nového Dragon Age postaveného na enginu Frostbite byl multiplayerový prototyp.

"Měl kódové označení Blackfoot a byly to naše první pokusy s Frostbite. Šlo o Dragon Age hru, výhradně multiplayerovou a vyvíjel se ještě předtím, než šel Dragon Age 2 do prodeje," prozradil.

Technologie, kterou v BioWare pro tento prototyp vytvořili, později použili.

"Vlastně to bylo jádro, ze kterého nakonec vzniklo Dragon Age: Inquisition." Jak Mark Darrah upozorňuje, celý žánr RPG je postaven na multiplayerových základech. "Ve svých kořenech je role playing multiplayerový zážitek. Sedíte u stolu s kamarády a hrajete dungeony," říká.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Dragon Age: Inquisition

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments