Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Druhý trailer z It Takes Two aneb proč herní mechanismy nezačnou nudit

+ komentář Josefa Farese.

Ta fantasy co-op hra o vztahových problémech od tvůrce A Way Out, pamatujete si ještě? Ano, jde o It Takes Two.

Začalo to hádkou dvou rodičů, kteří se chtěli rozvést, ale jejich dceři se to ani trochu nelíbilo a převtělila je do dvou panenek, aby je tím donutila zůstat spolu a opravit rozbitý vztah.

Před pár minutami byl od EA zveřejněn druhý velký trailer, aby se navnadilo na vydání už 26. března. Pozor, je to do určité míry spoiler, který vyzrazuje herní mechanismy z mnoha levelů:

Watch on YouTube

Na rozdělené obrazovce nejprve obě zmenšené postavy pustují po skladišti, jezdí na broucích v přírodě nebo létají tunely. Jak říká komentátor a šéf autorů Josef Fares, každá scéna zde má být unikátní a vše, co se stane v příběhu, bude reflektováno v hratelnosti.

Například ve stromě je vosí úl, takže to chce s výzbrojí od veverek spolupracovat při jeho likvidaci: jedna postava něco vystřelí a palba od té druhé způsobí, že to exploduje a zabije vosy. Jindy to bude chtít umístit něco těžkého na objekty, čímž se hnou a otevře se další cesta.

Aby k sobě oba rodiče našli cestu, v zasněženém levelu je na ně umístěn rozpůlený magnet. Jinde bude Cody schopen ovládat čas a složit zpět rozbořené předměty, zatímco jeho žena se bude umět naklonovat pro teleport.

Read this next