Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

EA vadí, že jejich hry jsou pořád moc obtížné k naučení se

Budou blbuvzdornější?

Komik Pete Holmes, typický zástupce příležitostných hráčů, na semináři DICE v Las Vegas prohlásil, že by byl nejraději, kdyby všechny díly z jedné série zachovaly jeden a ten samý způsob ovládání tlačítky na gamepadu.

Tím vyprovokoval kreativního šéfředitele EA k vyjádření, které vyvolá spoustu rozruchu, protože už dnes si mnozí hardcore hráči myslí pravý opak. Ale jako vždy platí, že se nikdy nedá zavděčit úplně všem naráz:

"Naše hry jsou pořád příliš těžké k naučení se," posteskl si Richard Hilleman z EA a hned to vysvětlil: "Průměrný hráč stráví pravděpodobně dvě hodiny, než zjistí, jak hrát i ty nejjednodušší hry."

Jenže je problém, že lidé mají čím dál méně času. Chtít prý po někom ze zákazníků EA s běžným životem a rodinou, aby se něco učil dvě hodiny a naplno se na to soustředil, je prý velmi odvážný požadavek.

Máme tomu tedy rozumět tak, že budoucí hry od EA budou blbuvzdornější?

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments