Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Šéf české PlayStation komentuje start PS4 u nás

Co nejvíce vyzdvihl?

Dnes se nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku, Spojených arabských emirátech, Kuvajtu, Kataru, Bahrajnu, Ománu, Jižní Africe, Bolívii, Nikarague, Paraguay, Uruguay a Venezuele začala prodávat nová konzole PlayStation 4, celkem už ve 48 zemích. Podle všech dostupných fotek ze sociálních sítí na ni stála v nákupním centru na pražském Andělu před půlnocí docela dlouhá fronta, přičemž nevíme, jestli se dostalo úplně na každého z tamních zájemců.

Významnou událost dnes ráno v tiskové zprávě okomentoval Ivan Bradáč, business manager české pobočky Sony Computer Entertainment, přezdívaný jako Pan PlayStation i pro jeho dlouhé působení ve funkci:

„PlayStation 4 je pro nás dalším krokem k ještě úžasnějším herním zážitkům a k novým netušeným obzorům, které tato platforma nové generace přináší. Jsme velice rádi, že se nám podařilo platformu PlayStation 4 představit i v našich zemích ještě před Vánoci a potěšit tak všechny hráče, kteří na tuto novinku napjatě čekali. PS4 je již nyní díky globálním prodejům obrovským hitem a nepochybujeme, že stejně tomu tak bude i v Čechách a na Slovensku."

Foto: Josef Kantor

Sony dále potvrdila nedávno avizované zdražení prodejní ceny PS4 z 10 490 na 10 790 Kč (na Slovensku zůstává 399 eur). Jinak hovoří o současné nabídce více než 20 her, jejichž počet se do konce roku rozroste na 30. U nás jsme už zrecenzovali Killzone: Shadow Fall (7/10) a Resogun (9/10). Rozsáhlý test konzole jste si mohli přečíst už minulou sobotu a předcházelo mu rozbalovací video.

"Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) spustila při příležitosti uvedení platformy PS4 na trh kampaň, v jejímž centru stojí hráči. Kampaň 'This is for the Players' představuje budoucnost poutavého hraní a prezentuje, jak PS4 vkládá hráčům do rukou maximální kontrolu nad hrou. Kampaň zahrnuje interaktivní online aktivity, tištěné materiály, ukázky, spoty v televizi a kině, různé maloobchodní a promo partnerství a prvky venkovní reklamy uváděné současně v Evropě i jinde," uvádí zpráva. Však mrkněte na včera na Eurogameru zveřejněnou česky nadabovanou TV reklamu:

Česká verze reklamy

UPDATE - oficiální fotky z půlnočního startu PS4 v ČR a SK.

Read this next