Engine Unity rozšířen o animační systém Kinematica
Nahrávka přednášky.
Na večerní akci Unite Berlin 2018 (záznam) byl oznámen přírůstek do technologie Unity.
Jde o Motion Matching pro realističtější animace postav ve hrách. Vytvořil ho programátor Michael Buttner, který dělal v UbiSoft Toronto.
Unity just announced they're adding Motion Matching: https://t.co/Wpgjj8PUAD. For those who don't know Michael Buttner was the programmer who built Ubisoft Toronto's Motion Matching system with @KrisZadziuk (the one that Kris presented at GDC 2016: https://t.co/xQ32Knu8AC).
— Dan Lowe 🔜 GDC (@danlowlows) June 19, 2018
Tato high-endová technologie, kterou všichni obdivovali třeba v The Last of Us 2 a dalších hrách, tak bude koncem letošního roku dostupná pro všechny ve zdarma šířeném Unity enginu a bude se moci časem objevit ve více hrách.
Unreal Engine tak získává silnější konkurneci, ačkoli pro něj Motion Matching už existuje jako plugin.