If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Far Cry 4 doplácelo na staré konzole

Doznání UbiSoftu.

Čím dál více letošních her se už musí obejít bez paralelní existence PS3/X360 verzí, které bývají dodatečně zrušeny, naposledy u Mad Max či Dying Light. A má to velmi pádné důvody, o nichž se rozpovídal technický šéf Ubisoft Montreal na GDC.

"Hlavní vývojovou platformou pro grafiky Far Cry 4 byly současné konzole PS4/X1, jenže engine pro PS3/X360 verze zůstal stejný jako u Far Cry 3. To nás dost svazovalo, protože jsme stále museli hledět na to, aby old-gen verze zůstala funkční. Ovlivnilo to spoustu našich rozhodnutí během vývoje," otevřeně přiznal Stephen McAuley.

Nejvíce prý na to ve Far Cry 4 doplatil systém nasvícení a herní svět jako takový. Řešilo se třeba rozlišení oblohy či rozlišení nepřímého osvětlení, které by bývalo mohlo vyšší, kdyby nešlo o mezigenerační hru.

Ke konci vývoje se prý tvůrci stejně museli vrhnout na PS3/X360 verzi a vyladit ji, což prý vyústilo ve výsledek, že čtyřka byla na starých konzolích lepší hrou než trojka, zaznamenal web DSOG.

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments