If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Far Cry 4 doplácelo na staré konzole

Doznání UbiSoftu.

Čím dál více letošních her se už musí obejít bez paralelní existence PS3/X360 verzí, které bývají dodatečně zrušeny, naposledy u Mad Max či Dying Light. A má to velmi pádné důvody, o nichž se rozpovídal technický šéf Ubisoft Montreal na GDC.

"Hlavní vývojovou platformou pro grafiky Far Cry 4 byly současné konzole PS4/X1, jenže engine pro PS3/X360 verze zůstal stejný jako u Far Cry 3. To nás dost svazovalo, protože jsme stále museli hledět na to, aby old-gen verze zůstala funkční. Ovlivnilo to spoustu našich rozhodnutí během vývoje," otevřeně přiznal Stephen McAuley.

Nejvíce prý na to ve Far Cry 4 doplatil systém nasvícení a herní svět jako takový. Řešilo se třeba rozlišení oblohy či rozlišení nepřímého osvětlení, které by bývalo mohlo vyšší, kdyby nešlo o mezigenerační hru.

Ke konci vývoje se prý tvůrci stejně museli vrhnout na PS3/X360 verzi a vyladit ji, což prý vyústilo ve výsledek, že čtyřka byla na starých konzolích lepší hrou než trojka, zaznamenal web DSOG.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Far Cry 4

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments