Playerunknown's Battlegrounds Zpravodajství

Můžeme to chápat jako jasný důkaz toho, že hráče netankuje, jestli je některá hra nedokončená či technicky nedoknalá. Pokud je něco zajímá, neváhají a koupí si nehotový produkt i na konzoli, čehož by si měla všímat zejména Sony, která podobný Early Access na PS4 stále neumožňuje.

Microsoft se všude holedbá, jako by šlo o nějaký jeho ohromný úspěch a výkon. A ono to jeho vítězství vlastně je, když nejpopulárnější hru loňského roku, nyní se třemi miliony souběžných hráčů PC verze, nabízí na konzoli pouze on. Lze věřit tomu, že tato skutečnost může mnohé zviklat při rozhodování, kterou konzoli si pořídí.

Microsoft reaguje na osočení s PUBG

Není sílný v kramflecích.

Umístění na přední stránce Redditu se stovkami tisíc hlasů od diskutérů donutí i Microsoft, aby jednal. Včerejší kauza s údajným okopírováním nápadu na reklamu na PlayerUnknown's Battlegrounds (Alza.cz) pro Xbox One tak nezůstala bez odezvy.

Člověk by si řekl, že když máme čest s momentálně nejpopulárnější PC hrou na světě, která má desítky milionů platících zákazníků, tak si tohle nějak ohlídá. Zvlášť, když se Microsoft dopředu chvástal, jak konverzi věnuje "first-party" péči (tzn. jako exkluzivitám z vlastní produkce) a jak s ní pomáhají zkušení tvůrci Gears of War z The Coalition (ti prý nakonec pouze asistovali s ovládáním) i další interní specialisté.

Tvůrce PUBG nevěří, že by jeho hra měla být hrou roku

Přeje to Zelda: Breath of the Wild a Horizon: Zero Dawn.

Spoustu lidí překvapilo, když se PlayerUnknown's Battlegrounds objevilo v nominacích na hru roku na The Game Awards. Zejména s ohledem na to, že hra stále není oficiálně vydaná a je k dispozici pouze jako Early Access na Steamu. Ostatně, dost to překvapilo i samotného tvůrce hry, Brendana Greena.

Po večerní smršti nečekaně mrtvé pondělní dopoledne - znovu připomínající, že se Gamescom svou důležitostí ani zdaleka nemůže měřit s E3 - rozčeřila debata o jedné starší záležitosti, poprvé oznámené paradoxně právě v červnu na E3.