Ghost of Tsushima nejvíce sledovaným pořadem State of Play
+ anketa, na kterou PS4 exkluzivitu se těší více.
"Japonský Assassins Creed" táhne. Přestože se nyní prakticky každý den koná nějaké vysílání s odhalením něčeho a začínáme se tímto stylem rychle přejídat, čtvrteční večer zaujal.
Pořad State of Play od Sony, který přinesl 18 minut z Ghost of Tsushima, trhal rekordy.
Insider Benji spočítal, že za úvodních 24 hodin nasbíralo toto video přes 4 miliony zhlédnutí (součet hlavních YouTube kanálů), což z něj dělá nejsledovanější záležitost tohoto druhu.

Zajímavá je také jeho anketa, na kterou z posledních dvou exkluzivit pro PS4 se těší lidé více.
Šestnáct tisíc hlasujících na Twitteru se v ní projevilo a jen těsně, poměrem 51% ku 49%, vyhrálo Ghost of Tsushima nad The Last of Us 2.
Výsledek je samozřejmě dost ovlivněný několika faktory: že se to konalo hned po State of Play, kdy byli mnozí nadšeni z toho, co právě spatřili. Dále hře Naughty Dog ublížila nedávná kauza s únikem příběhu a nespokojeností fanoušků s jeho zápletkou. I je jasné, že na této sociální síti je aktivní trochu jiný typ lidí než mainstream, takže v obchodech to s prodejností patrně dopadne úplně opačně, s mnohem vyšším odbytem The Last of Us 2 než titulu od Sucker Punch.
Final Results (Thanks to everyone who voted)
— Benji-Sales (@BenjiSales) May 15, 2020
After over 16,000 votes (Wow!) Ghost of Tsushima BARELY edged The Last of Us Part II in your most anticipated race. It was insanely close
Shows how positive the State of Play reaction is. Good news for Sony enthusiasm on both is HIGH pic.twitter.com/G21EzIptVF