Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Ghost of Tsushima se krabicově prodává lépe než Days Gone a kritiků se nebojí

Sucker Punch jsou na výsledek pyšní.

Studio Sucker Punch může být s prozatímními výsledky svého nového díla spokojeno. A nemysíme tím jen recenze (u nás medaile "Doporučeno").

Raná prodejní data naznačují, že hra bude pro Sony úspěchem i po komerční stránce.

Ve Velké Británii se Ghost of Tsushima samozřejmě stalo jedničkou v hitparádě za minulý týden. Samozřejmě nedosáhlo na čísla The Last of Us 2, to je u nové značky jasné.

Za pozornost stojí, že se tam krabicovky za úvodní dny prodalo o 7 procent více než jiné nové PS4 značky (byť hůře přijaté u kritiků), Days Gone loni v dubnu. Přitom za ten více než rok posílila digitální distribuce, která sem není započítána, ale zase od té doby přibylo více majitelů konzole.

Akční adventura z Japonska jinak v Británii udala čtyřikrát více kusů než jiná novinka v žebříčku, Paper Mario: The Origami King pro Nintendo Switch, všimli si kolegové z GamesIndustry.

Na recenze v magazínech zareagoval kreativní a umělecký šéf Jason Connell:

"Někteří naši hru kritizují. Mám kritiku rád, protože nás nutí ke zlepšení a je zdravou součástí celého procesu, když se nad ní zamyslíme a vezmeme si z ní něco. Hru jsme vrhli do světa a ten ji může soudit. Ale hrdě se k ní hlásíme, protože je to podle mě nejlepší hra, co jsme kdy udělali."

Pro GamesRadar také řekl, že ho baví, když někdo nahodí na Twitter všechny své snímky z Photo módu.

Na Ghost of Tsushima jsou v Sucker Punch pyšní, protože nové značky to nemají snadné a také byl vývoj poznamenán koronavirem. Jsou rádi, že lidé milují na hře to samé, co se líbí jim samotným.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Ghost Of Tsushima

PS4

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments