If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Grafiku Elden Ring ovlivnila kvalita Demons Souls remake

A o co tvůrcům při vývoji nejvíce šlo?

Vynořily se dodatečné střípky z posledního čísla EDGE, které navazují na ty z přelomu roku - Elden Ring bude lepší než Dark Souls, ale tvůrce ho sám hrát nebude.

Japonský designér Hidetaka Miyazaki totiž v časopisu přiznal, co je ovlivnilo během vývoje.

Konkrétně řekl, že tým grafiků prý cítil velký tlak na hezkou vizuální stránku hry poté, co jejich kolegové ze studia Bluepoint před rokem vypustili PS5 remake Demons Souls. Tedy předělávku předešlé hry od From Software, která na nové konzoli Sony vypadala výborně, a tak se předpokládalo, že s nimi bude příští titul srovnáván.

"Každopádně grafika není oblastí, na kterou u nás klademe nejvyšší prioritu. To, co chceme po grafice, se odvíjí od herních systémů a nároků na hru samotnou. Grafika má pro nás menší prioritu než jiné prvky," dodal.

Demons Souls remake prý Miyazaki osobně nehrál, což ladí s jeho politikou, ale prý přinesl spoustu starých vzpomínek a emocí. Nicméně byl rád, že hra na současné generaci působí tak hezky.

A hlavní cíl vývojářů Elden Ring? Aby měl pořád nějaké tempo, aby hráči stále objevovali něco nového, aby měli co zajímavého a zábavného dělat, ať už to je quest, dungeon nebo obyčejné prozkoumávání prostředí.

Tvůrce netajil, že v řadě oblastí museli zkoušet metodu "pokus - omyl", protože od dob vzniku série Dark Souls doba pokročila a požadují se od her rozlehlejší světy. Důležité bylo zachovat rytmus a tok hry, protože jinak by se hráči rychle začali nudit.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Elden Ring

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments