Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Herní adaptace filmu Heat u ledu

Přiláká Nelítostný souboj jiné vývojáře?

V roce 2006 oznámil Gearbox Software, že chystá hru na motivy filmového Heat, krimi režiséra Michaela Manna, která při své premiéře v roce 1995 zaznamenala mezi kritiky a diváky vděčné přijetí. Svůj podíl na tom měli i dva hlavní představitelé - Robert De Niro a Al Pacino. Film je v našich luzích a hájích znám jako Nelítostný souboj.

Nicméně zpátky k videoherní adaptaci, která registrovala velké potíže už o rok později po svém představení, aby se Randy Pitchford, šéf Gearboxu, v interview na serveru Gamespot aktuálně přiznal, že projekt je uložen k ledu. Jakkoliv mají za sebou filmové tvůrce, kteří převedení snímku do herní podoby považují za dobrý nápad. A zdárným směrem se vyvíjela jednání s hereckým ansámblem. Jakkoliv je tu i vydavatel, ochotný se o projekt postarat a zaštítit jej. Takže v čem je vlastně problém?

V nedostatku času. Gearbox měl a má v současnosti naloženo spoustu úkolů, počínaje dokončením Borderlands a konče střílečkou Aliens: Colonial Marines. Na Heat prostě nezbývá čas a tak je možné, že se jej ujmou jiní lidé, neboli v Gearboxu jsou podle všeho otevření myšlence, že by tohle IP podstoupili jinému subjektu.

V souvislosti s časem Pitchford také zmiňuje, že za špatnou kvalitou většiny her vycházejících z filmové předlohy jsou především faktory, jako příliš omezený rozpočet na vývoj a nebo příliš značný časový přes (potažmo od obého trochu). I když druhý bod se ponejvíce týká her připravovaných v kooperaci s nově vydávanými filmy jako je Terminator Salvation.

Mimochodem, jak se vám vlastně svého času líbil filmový Nelítostný souboj a jak byste si představovali jeho herní verzi?

Read this next