Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Hlavní rozdíl Detroit oproti Heavy Rain a Beyond

Město.

Hlavní scénárista PS4 exkluzivity od Quantic Dream pohovořil s GameReactorem o změnách oproti jejich předešlým titulům. Nebudou spočívat jen ve změně prostředí do futuristického města a hraní za policistu-androida.

Detroit: Become Human (Alza.cz) má být výrazným posunem vpřed oproti Beyond Two Souls a Heavy Rain, ať už jde o vyprávění příběhu či intiutivní hratelnost.

"Pokud se dnes podívám na tyto dvě naše starší hry, uvědomím si, jakého obrovského pokroku jsme dosáhli. Detroit totiž nabízí určitou svobodu," slíbil.

Vaše rozhodnutí během hraní se prý neprojeví jen na postavě, nýbrž mají mít konsekvence i po celém městě. Jak už prozradil David Cage dříve, v chystané hře má být třikrát více voleb než v Heavy Rain.

Ve hře má být tolik alternativních cestiček, že když pohovoříte s kamarádem, nemusí mít vůbec šajnu, o čem je řeč. Z Detroit jinak vývojáři vyhodili pár scén, které by prý mohly být intepretovány špatným způsobem.

Watch on YouTube

Read this next